Do. 26 mei vertrek datum en onderweg

29 mei 2022 - Mainou, Spanje

Voor degene die ons echt heel goed kennen weten al lang dat de geplande 8:00 vertrektijd nooit gaat lukken maar elke keer geloven wij er weer heilig in dat het ons dit keer wel gaat lukken. 
We vertrokken dus om 10:00😳. 
Het was druk onderweg zo druk dat we al in België veel in de file stonden met nog meer gekkies met fietsen achterop de auto. De meeste waren wel 70 plussers. Ang vloeken want aan file rijden heeft hij echt een hekel tot ik met de info kwam dat het op Schiphol ook weer drama was, toen damde hij gelukkig in. 😅. Voor de rest was de reis prima. We vonden via Booking.com een prima hotel in Valence (Frankrijk) om daar te overnachten. 
Nu dus lekker slapen. 
Ps we hebben maar 1x een afslag gemist. 😉. 
 

Foto’s

3 Reacties

  1. Karin:
    29 mei 2022
    De kop is er af
    Kijk al vol spanning naar het vervolg
  2. Merel:
    30 mei 2022
    Ik kreeg maar geen mailtje, maar als het goed is vanaf nu wel... ik weer iets niet goed in gevuld, dus ik loop een beetje achter...maar volg het vanaf nu op de voet 😄
  3. Babs:
    31 mei 2022
    Heeerlijk om dit te lezen. Ik ben echt aan het mee genieten😍