Vrijdag 27 mei

29 mei 2022 - Mainou, Spanje

Goedemorgen,

Jesus wat een k*t nacht… om 1:00 besefte ik dat ik moeilijk in slaap kon komen ik had het zo warm en ik was gewoon aan het zweten 😰. Ondanks dat ik ,zoals iedereen weet sorry daar voor 😅, in de overgang ben zweet ik gelukkig nooit mijn bed uit. Ik besefte dat er gewoon helemaal geen raam open stond. Dus ik eruit, licht aan en probeerde ik dat raam open te krijgen. Vloekend en rukkend aan dat raamhendel wat mij dus niet lukte om in de juiste stand te krijgen. Ang , en ik denk ook de buren, wakker….vitrage op half 7 etc. sorry 😞.
Oké raam open en nu mezelf weer in een betere toestand krijgen. Oja we zitten aan de weg kant dus hup op naar mijn oordopjes. Ben op les geweest bij Merel  om ze in te krijgen. Jesus het zal vast aan mij liggen of aan mijn lieftallige kleine oortjes maar wat een gekloot zeg, niet te doen. Ze lagen vanmorgen dus ook op de grond en niet in mijn oren. Toch nog even kijken op mijn mobiel hoe laat het nu alweer was … doet mijn mobiel het niet meer, ja echt hé paniek hoe kan dit nou weer. (Waarschijnlijk zat hij in een up date) want in de ochtend deed hij het gewoon weer. Maar goed dit zijn allemaal bijzaken.
“On the road again” ( thnx Lin liedje zit nu in mijn hoofd).
We wilden toch ook nog even in Valence een kijkje nemen. Was dus niet even want dit is een serieuze stad in de Rhône Vallei “ de poort naar het zuiden” en de hoofdstad van Drôme de stad van kunst en geschiedenis. De “overvolle” auto geparkeerd op een plek …. Je weet het niet. 🤔. Voelde niet echt goed  dus het was een kort bezoekje.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Linnie:
    30 mei 2022
    Wil je een keer cultuur snuiven, werken de omstandigheden niet mee.
    Zou voor mij ook niet goed voelen hoor!
  2. Merel:
    30 mei 2022
    Haha, die oordoppen, na een paar nachten weet je niet beter! 😉
    Snap wel heel goed dat je de auto niet vol achter wilde laten...😏