Wat vooraf ging !

2 mei 2022 - Krimpen aan den IJssel, Nederland

Hi super leuk dat jullie ons gaan volgen. Wij hebben er zin in.  Let wel op… het is vakantie voor ons dus spelfouten, komma’s en slechte grammatica etc. zit er sowieso tussen en dit was ook niet ons beste vak. Dus kan je daar niet tegen dan zou ik als ik jou was voor nu gelijk afhaken. 🫣.

We gaan op reis en we nemen mee…eigenlijk best veel en best weinig.
Want ja als je echt gaat kamperen en je hebt nog niks dan heb je wel wat nodig. We kochten als eerste 2 fantastische mountainbikes echt geweldig trouwens. Toen kochten we een tent, matrassen, gaspitje nou ja en de rest geloven jullie denk ik wel. En wat we niet hebben kan je vast ergens nog kopen. Zo staan we er nu in ieder geval in totdat je het dadelijk nodig hebt en dus niet hebt. 🤔. En ja we hebben eerst de tent in Krimpen opgezet om te kijken of de let op… “opblaasbare tent “ het dan ook echt doet. En ik moet zeggen dat deed Angelo heel goed. Ik mocht niet eens helpen. 😳. Ik denk dat ik er een spelletje van ga maken zo van hoe snel kan die tent staan. En je begrijpt het al ik neem de tijd op en moedig hem vooral aan. 😊

CA186179-0A8E-4BB1-8C38-4F144CF262336A9945D8-F573-49FB-B764-5D71B476D68C

D04CD2D6-BFC5-4B16-ACC7-8303446D1715
Zie ook bij video een filmpje.

1. Sam:
    8 mei 2022
    Veel plezier
  2. Marleen:
    12 mei 2022
    yay! Leuk hoor! Ben benieuwd naar jullie avonturen! xx
  3. Anneke:
    14 mei 2022
    Succes met avontuur ben erg benieuw
  4. Karin:
    15 mei 2022
    Spannend benieuwd naar jullie verhalen
  5. Ellis van Drooge:
    20 mei 2022
    O Sas en An super . Ik zit klaar voor jullie verhalen !
  6. Jeanet:
    21 mei 2022
    Veel succes met jullie avontuur! ☀️⛺️ 🚲 🌴
  7. Marjo:
    Ben zeer benieuwd ❤️
  8. Jacqueline:
    25 mei 2022
    Leuk om jullie avontuur te volgen!
  9. Jacqueline vd Berg:
    Hele fijne reis samen ☀️❤️
  10. Truus:
    Veel plezier.
  11. Renata:
    25 mei 2022
    Heel veel plezier, ben benieuwd naar jullie verhalen en foto’s😎🌴
  12. Linnie:
    28 mei 2022
    Nul fout
    😅

Ff serieus: kom maar op met je verhalen. Ik hoop dat ze fantastisch zijn, want dat is jullie van harte gegund!
  13. Daniëlle:
    29 mei 2022
    Geweldig om jullie avontuur te volgen!
    Wens jullie een hele mooie reis samen😘
  14. Wilma:
    6 juni 2022
    Haha, heel leuk om te lezen. We gaan jullie volgen.