Richting het Noorden …

14 juni 2022 - Mont-roig del Camp, Spanje

Het wordt steeds moeilijker om, en zeker in het weekend, te verkassen dat is duidelijk,  even geen rekening met die Spanjaarden gehouden die massaal naar de kust gaan met de hele familie. We moeten weer richting het noorden, en doen een tussenstop  in Ondara waar een grote shoppingmall is 😉, en op zn minst 4 uur rijden brengt ons toch weer bij Camping Playa  Montroig omdat je weet dat je hier wel je haar kan wassen. 🤪. Dit is een grote camping dus hier moeten ze wel weer plek hebben voor ons tentje en jawel we konden kiezen uit 5/6 plekkies en ik zal je zeggen dat kiezen viel niet mee. 🤔🤣.
De ene plek ligt naast een doorgang en dus op een hoek, de andere vol in de zon, aan het strand met teveel wind waar ik dus steeds kippenvel van krijg, onder een grote boom die aan het verharen is en dus niet handig voor Ang is en je niet normaal buiten kan zitten met je eten of drankje of een plek pal naast de toiletten 😳. Dus we kozen toch maar voor de hoek, op het oog een rustig straatje met gepensioneerde Duitsers en weer 20 stappen vh strand.  😊☀️
De volgende dag zijn we heel snel een windscherm gaan kopen voor wat meer privacy, je hebt namelijk steeds het idee dat je heel de dag iedereen gedag moet zeggen en hé we hebben toch vakantie? Maar goed dat is eigenlijk niet zo erg maar die Spanjaarden die dus aan de overkant van de straat zitten met 3/4 families (met heel veel kids) jesus die kunnen me  daar een partij schreeuwen😱.(nu echt heel blij met mijn oordoppen).  Onze Duitse buurman kwam ons dan ook even vertellen dat dit zondagavond 20:00 is afgelopen dan gaan ze weer naar huis. En idd zondag 20:00 is de rust wedergekeerd 😅. OMG worden we nu al zo oud of waren we die minimalistische campings al gewend. Laten we maar dat laatste aanhouden. 🤔.
We fietsen hier weer heerlijk (zelfs langs de autoweg) en durven dit hier gewoon met een ontbloot boven lichaam oké ik dan met bikini topje, kan mij het schelen het is ook zo warm hier. Totdat iemand langs de weg schreeuwt ”buenos días guapo” ik lach vriendelijk naar hem terug en hij terug naar mij. Heeft die vent nog maar 1 tand in zn mond zitten 🥴 heb ik weer, waarom trek ik dat soort mannen aan ? Het wordt weer tijd voor mijn topje.  Je hebt hier van die dagen dat je beseft dat je echt maar dan ook echt vakantie hebt en je nog weleens iets vergeet….je gaat douchen en je bent klaar ben je je handdoek vergeten, tandenpoetsen zonder tandpasta, toch maar een wasje draaien en ja daar komt ie weer ….je wasmiddel vergeten. De Duitse buurman te woord staan en bij zelf denken “ je staat nu echt voor lul” in je beste Duits/Engels en Nederlands door elkaar te ouwe hoeren. 🤭. Iemand vd camping komt die vraagt of ze een enquête mag afnemen en wij zeggen “that’s oké “ en dat dit antwoord waarschijnlijk de enquête was 😳. Dat een Engelse mij aanspreekt dat ze me kent ,en ik haar nog nooit hebt gezien , maar dat wat ze zegt wbt datum en dat wij met de  kids toen hier ook waren dat dat wel klopt. 🙄 Ang Maxie Verstappen wilt kijken maar dat dan net de IPad er mee stopt. Althans de verbinding. Dat je 30 minuten gaat lopen voor een restaurant maar dat die precies die dag gesloten is. Ja ja we maken wat mee hier hoor 🤣🤣. Dus nu alleen wat echte  vakantie kiekjes. ☀️🌸😘

7A6CC347-2F82-48E9-BAAD-6565C1C85F18EB573970-E635-44A1-B913-83501361997EF0CE30EA-3432-45E6-A658-9BE21714ADE78B4D9F58-A89C-4715-94E6-300E83D86A9475293035-DA90-4226-941D-B5FD660539A1515A6048-95F5-4A26-B876-5565FD88401CD0A3FBF3-A62E-47F2-BC32-1973227892653A55D2F2-C993-458D-AEA9-A73D5113B3BFA8D52F64-FFAD-4D5C-AC56-9E29CF07615ECD659E21-616C-4FEA-B4BC-ED114BCB1CD9

1. Merel:
    14 juni 2022
    Heerlijk om te lezen en te zien 😘☀️
  2. Saskia:
    😊💋
  3. Sam:
    14 juni 2022
    Leuk mama, ik mis de slapende foto van papa 🤪
  4. Saskia:
    14 juni 2022
    Haha welke bedoel je precies Sam ik heb er meerdere 🤣🤣
  5. Wilma:
    Gezellig verhaal weer.😄😄😄
  6. Saskia:
    😍!
  7. Karin:
    14 juni 2022
    Wat ga ik die verhalen straks missen 😍ik zou straks maar gewoon doorgaan met af en toe een up date 👍
  8. Saskia:
    De enige optie is dat ik er nog 2 maanden bij boek. 😅
  9. Karin:
    Dan maar niet 🤣🤣
  10. Karin:
    Ha ha dan maar niet
  11. Marleen:
    15 juni 2022
    Dat vergeten betekent totale ontspanning! En zo zien jullie er ook uit! Ik zeg: “vooral doorgaan”!
  12. Saskia:
    15 juni 2022
    Ja het is heerlijk hier we kunnen nog wel even blijven hier hoor. 😘
  13. Jeanet:
    15 juni 2022
    Jemig Sas het zit je qua mannen niet mee! Eerst moet je de Romeinse stenen man missen. Wordt je eindelijk nageroepen door een man, blijkt hij 1 tand 🦷 te hebben 😂😂😂. Gelukkig heb je Angelo!
    Fijn dat je op school, bij Duitse les, altijd zo goed hebt opgelet 🤪.
    Super dat jullie zo genieten! Veel plezier op jullie volgende plek!
  14. Saskia:
    15 juni 2022
    Haha Jean heb ik weer. Nou idd wat heb ik het dan getroffen met Angelo hé 🥰🤣. Bij Duits had ik Van de Bor dan weet je het wel… met boek op schoot een repetitie maken 🙈. Gaan we doen. Thnx 😘