Camping Playa Montroig

1 juni 2022 - Mainou, Spanje

Zondag 29 mei vertrokken we alweer na weer een heerlijk ontbijtje aan het strand en na een super leuk antiek/marktje, echt hé als we nog plek hadden dan wist ik het wel,😊 naar Camping Playa Montroig. Deze camping ligt aan de Costa Dorada en dichtbij de Romeinse stad Tarragona. Deze camping is niet nieuw voor ons wij zijn er zeker 3x geweest met onze kinderen en de fam. van Hees. Ook fam. Kranenburg heeft hier een vakantie met ons allen doorgebracht alleen toen stonden we  in een sta-caravan en niet met ons tentje. Deze vakanties zijn ook super goed bevallen. 😍 Je zou denken waarom dan weer deze camping dan, gewoon omdat we hier even niks moeten en aan het strand zitten we kennen het hier al en weten al waar we gaan eten en boodschapjes kunnen doen. 😉. Hoe fijn is dat voor nu. Onderweg zaten we te fantaseren als we de kans kregen om pal aan het strand konden staan dan zouden we dat zeker doen. Eenmaal bij de receptie aangekomen konden we idd pal aan het strand staan zo blij als een kind. 🥳. Op naar onze plek…. ja geweldig…. Oké Ang in zn achteruit en BOEM een keiharde knal (ik vloog nog net niet door het raam) tegen zo’n mooie palmboom. “Wat doe jij nou”? Ang “geen idee”. (Doordat we de fietsendragers achter op onze auto hebben is de piep uitgezet en doordat die fietsen dus voor de camera staan zie je niks). Het was schijnbaar echt een harde knal want de mensen die op het strand lagen kwamen kijken 👀. Oké duidelijk we waren dus even een bezienswaardigheid. 🤪. Het kentekenplaat kon gelukkig snel uitgedeukt worden de knal was harder dan de schade. Het werd weer rustig om ons heen. 😅. (Echt hé als ik er weer aan terug denk dan lig ik weer in een deuk met tranen over mijn wangen want ja mij kan dat gebeuren maar Ang echt niet hé dat is niks voor hem🤣🤣) Maar jeetje het is best fris hier zo aan de rand. Ik kreeg gewoon kippenvel. 🤔. Nou dit was dus niet de droomplek die ik voor ogen had. Wanneer ik 3 plekkies terug liep was het gevoelsmatig 10 graden warmer. Ik ging op zoek naar een ander plekkie ( miss beter ook anders hadden ze steeds gedacht daar staan die gekke Hollanders met die deuk …) Ik had een ander  goed plekkie gevonden dus wij weer naar de receptie om ons plekkie toch maar te verruilen. Scheelde €110,00. Lekker bezig Sas haha😉.  Tent op zetten ging prima. Volgende dag weer nieuwe zadels gekocht zodat we naar Cambrils konden fietsen.  We zijn echt aan het genieten met niks. Ben alleen een beetje jaloers op Ang want hij slaapt heel de dag op het strand , echt hé hij zal het nodig hebben. 😍.
Oja Jean niet geheel onbelangrijk, onze Romeinse stenen man met zn lekkere zwembroekje is er helaas niet. Ik kijk nu naar de zee. 🤣

7B016DED-100A-413C-8D64-A4AD8E8C6BCB

Liefs van ons 😘
zie filmpje van onze plek.

DB7CECE3-1B60-49A7-A9A0-699A2D1B039E1609AC96-C203-49AE-A293-C74B42637B2929EDD3BC-10AA-4FEC-BFD0-9EABA7FEDD189BBE8F17-3327-4765-A820-9EFFC144FA22E554DE7B-B755-4205-85E7-3E141DFC760FE25354D1-B4AE-4371-8538-A48ED21E73D1DEBAC882-0763-40D4-B91A-B05B1253BA9E

1. Linnie:
    1 juni 2022
    Kanone, nou weer een palmboom proberen te vellen….tot nu toe geen saaie vakantie 😂. Dit belooft wat voor de drie weken die nog te gaan zijn. Zin in!
  2. Karin:
    1 juni 2022
    Wat ziet het er super gezellig uit . Fijn dat jullie weer nieuwe zadels hebben staand fietsen wordt je ook zo moe van 🤣 dat lekkere broekje ligt nu naast je🏝
  3. Anneke:
    1 juni 2022
    Nou lekker dan die palmboom 😄 zie het voor me hoe dat gebeurde 🤣 en Ang heel onbenullig kijken van er gebeurt toch niks? 😳
  4. Jeanet:
    Leuke binnenkomer 💥 🌴😖.
    Jemig Sas, dat is wel een enorme tegenvaller dat onze vriend er niet is 😂😂😂.
    Gelukkig kunnen jullie weer fietsen en zo met je tent ⛺️ ziet het er super gezellig uit!
    Enjoy
  5. Marleen:
    2 juni 2022
    Oooooh, wat ziet het er allemaal lekker uit! En zonder die 'ongelukjes' heb je ook niet zo'n leuke reisblog misschien! Maar eh, hou je 'm verder wel heel, die auto ;-)? Geniet!!!
  6. Marielle:
    3 juni 2022
    Wat leuk om met jullie mee te genieten, Sas 😍
    Zowel met alle echte vakantie verhalen als dingen die even tegen zitten, maar jullie gelukkig ook weer goed oplossen 😅
    Geniet van jullie reis samen 🥰🏝🔆